ماشین

ماشین سازی

ماشین

ماشین سازی

حمل و نقل

باربری و حمل و نقل دریایی

 

حمل و نقل و اتوبار و باربری تفاوتهایی دارند اتوبار معمولا برای حمل اثاثیه منزل بکار می رود و همینطور باربری درنقاط مختلف تهران مانند باربری غرب تهران و باربری شرق تهران و حتی باربری بین شهری در دسترس هستند.کافیست به نسبت بودجه ای که برای حمل اثاثیه منزل خود در نظر گرفته اید با شرکت حمل اثاثیه تماس بگیرید .شرکت های حمل و نقل اثاثیه حتی سرویس بسته بندی وسایل نیز به شما ارائه می دهند و اما در مورد حمل و نقل دریایی بیشتر بدانید.

 

حمل و نقل دریایی

 

حمل و نقل دریایی  بخشی جدا نشدنی از تجارت است به طوریکه ارائه خدمات کارآمد در حمل و نقل دریایی  از پارامتر های لازم  و تاثیر گذار در انجام تجارت موفق بین المللی استحمل و نقل  کارآمد بطور یقین باعث افزایش تجارت بین المللی خواهد شد. موضوع حمل و نقل دریایی  به دلیل تاثیر گذاری بر قیمت تمام شده کالا در کشورها جایگاه والایی یافته و توجه به آن در عرصه فعلی تجارت آزاد و محیط کاملا رقابتی موجود در میان صاحبان صنایع و مواد اولیه، نقشی حیاتی یافته است. امروزه موضوع حمل و نقل دریایی  و جابجایی کالا از طریق دریا حلقه ای ویژه در زنجیره اقتصاد بازار است و به واسطه داشتن مزیت هائی از جمله هزینه پایین حمل کالا، پرداخت وجه در مقابل اسناد معتبر و سرعت عمل در حمل حجم بالائی از کالا، از مناسب ترین روش های حمل و نقل به شمار می آید کما اینکه سهم حمل و نقل دریایی  در جابجایی کالا ها در تجارت بین المللی حدودا 90 درصد کل این تجارت را تشکیل می دهد. بدون حمل و نقل دریایی  تجارت و داد و ستد، مفهوم جهانی نمی یابد. به عبارت دیگر، تجارت زمانی جهانی است که حمل و نقل  نیز در بعدی جهانی معنادار شود. آن چه که امروز و در هر فرایند اجتماعی، نماد توسعه و پیشرفت تلقی می گردد، موضوع جهانی شدن، جهانی بودن، جهانی فکر کردن و جهانی عمل کردن است. ارتباط مثلث گونه تجارت، حمل و نقل دریایی  و بنادر، به عنوان یک اصل درون حوزه ای، در رفتار اقتصادی تمامی کشورها قابل ملاحظه است. چه کشورهائی که به دریا راه دارندو چه کشورهائی که به واسطه مقوله ترانزیت، تجارتشان با دریا و حمل و نقل دریایی  پیوند می خورد. کارآمدی اقتصاد مبادله (تجارت)، به الگوهای حمل و نقل و بازارها مرتبط است. مزیت‏های جغرافیایی کشورمان ایران در حوزه دریایی بسیار زیاد می‌باشد. دارا بودن حدود 3000 کیلومتر خطوط ساحلی، دسترسی به دریا در شمال و جنوب کشور، دسترسی به آب‏های آزاد (اقیانوس هند)، قرارگیری کشور بر سر مسیر کریدورهای ترانزیتی شمالی- جنوبی و عملکرد ارتباط دهنده کشورهای آسیای میانه با آب‏های جنوب کشور از جمله مزیت‌های مهم جغرافیایی کشور در حوزه دریایی بشمار می رود.
مروارید بندرپل روابط تجاری قوی با اکثر کریرهای اصلی اقیانوس های بین المللی و منطقه ای، پرورش داده استما کارشناس بازارهای داخلی ایران هستیم و به لطف شبکه گسترده بین المللی میتوانیم در فراهم آوردن بهترین راه حل، مشاوره و قیمت رقابتی و مطلوب برای تمام مقصدها، جهانی عمل کنیم. امکانات اجاره و چارترینگ شرکت مروارید بندرپل با دارا بودن ناوگان بارج های دو ، پنج و دوازده هزار تنی و تهیه بهینه و نرخ مناسب برای کشتی های ده تا هشتاد هزار تنی و همچنین شناورهای کوچک، لندینگ کرافت، بارج های خن دار با امکانات وسیع نمایندگی در بنادر مختلف و همچنین ارائه کلیه سرویس های جانبی در بهره برداری و پشتیبانی شناورها با استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده همواره تمامی محصولات خود را در حوزه خلیج فارس و کلیه بنادر مختلف جهان در درب کارخانه خریدار، حمل  می نماید تا مشتری مطمئن باشد که می تواند کلیه نیازهای خود را بموقع و بدون هیچگونه تاخیری در هر نقطه از جهان به منظور توسعه تجارت بین المللی و تامین نیازهای گوناگون و همچنین انجام تجارت موفق بین المللی دریافت نماید.
در زیر به برخی روش های حمل و نقل دریایی  که در آن تجربه و شناخت داریم اشاره می گردد:

 

حمل و نقل دریایی کالا به روش کراس  استافینگ   Cross Stuffing

 

حمل و نقل  کالا از بنادری که امکان ارسال کالا به صورت مستقیم به ایران نمی باشد , به روش Cross Stuffing می باشد. در این روش حمل و نقل دریایی  کانتینر حاوی محموله از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می یابد. این شرکت نیز قادر به حمل  به روش cross stuffing برای مشتریانی که تمایل به صدور مجدد بارنامه با شرایط درخواستی و مورد نظر خود دارند, می باشد.

 

 

حمل و نقل دریایی کالا به روش تراشیپ Transshipment     

 

 حمل و نقل دریایی  کالا به روش ترانشیپ , حمل و نقل دریایی  کالا از طریق تغییر کشتی می باشد, برای بنادری که امکان حمل دریایی  کالا از آنجا به صورت مستقیم نمی باشد , دارا می باشد. جریان انتقال غالباً با تخلیه و بارگیری مجدد کالا همراه است.

 

حمل و نقل دریایی کالا به روش  چارترینگ  Chartering

 

برای کالاهایی که به صورت حجیم می باشند و بارهایی که بدون هیچ گونه بسته بندی وارد کشتی می گردند تدابیری اندیشیده و قادر به حمل این کالاها به روش اجاره کشتی,  رزرو یا چارترینگ کشتی می باشد.

 

حمل و نقل دریایی کالاهای فله  (BULK)

 

کالاهایی فله کالاهایی هستند که بدون هیچ گونه بسته‌بندی  وارد کشتی می‌گردند

 

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.